poniedziałek, 8 listopada 2010

Wyróżnienie

Jest mi bardzo, bardzo miło, że dostałam wyróżnienie od cudownej, wybitnej i baardzo utalentowanej scraperki-Marzenki oraz od Miko, veny7 i Anulki.

 Zasady są następujące:

                                                 1 Thanked Award nominated.
2 Place in a blog post a link to the blog of a reward.
6 Send a comment about their award nominees
A ja wyróżniam:




3 Place on your blog awards logo.
4 Award nominated 10 blogs5, add links to these blogs

6 komentarzy:

  1. dzięki za wyróżnienie! ;)
    ale nie rozumie co mam dalej zrobić itd. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominiko, ja też bardzo dziękuję i też nie wiem co mam dalej zrobić.
    A tak przy okazji bardzo ładne prace robisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo za wyróżnienie. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ mi miło :)
    Dziękuję bardzo!
    Pozdrawiam i cieszę się że mogłam u Ciebie zawitać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję!!! Jest mi miło, jeszcze dziś o tym napisze u siebie :)

    Pozdrawiam Cię gorąco :)
    Dominika - Selennea

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny!
    Jeśli chcenie możecie się pochwalić u siebie na blogu tym wyróżnieniem i wyróżnić kolejne dziesięć osób! Wklejić zdjęcia tych wyróżnień oraz instrukcje po angielsku też wklepać. Acha i napisać kto Was wyróżnił. :) Jeśli jeszcze czegoś nie rozumiecie piszcie na maila. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony ślad po sobie. :)