piątek, 20 stycznia 2012

Zmierzenie z MOO, kochany ATCiaczek i kartka okrągła. :)

Na początek, jeszcze mniejsza,  forma od ATC-MOO, do CraftArtwork.
I ATC, miało być karnawałowe, ale mam co do tego trochę wątpliwości. ;P
A na koniec kartka dla babci, którą zgłaszam na wyzwanie do Scrappasji i Lemonade. Należało użyć papieru świątecznego, którego nazwy nie pamiętam, bo jest on z jakiejś gazetki. Użyłam stempla z Lemonade, który towarzyszy mi niemalże, przy każdej pracy, wykrojnika Marianne kółko z falbanką, i prześlicznego motylka.

8 komentarzy:

  1. Świetne te ATC :)
    Kartka strasznie mi się podoba, fajna kompozycja z kwiatów :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrap Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój przepiśnik dla babci jest w bardzo podobnych kolorach ;). Widocznie trzeba się spotkać ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne cudeńka zrobiłaś,a kartka dla babci jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful little pieces of art.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka delikatna - Jak nasze babcie. dziewczyny mają rację cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne prace!
    i atc jest karnawałowo- wystrzałowe:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne prace. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Lemonade:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony ślad po sobie. :)