niedziela, 27 lutego 2011

DZWC

Och już po nich! Było cudownie! Mam nadzieję, żę za rok też będą i się na nich pojawie!Bardzo dziękuje Krulikowi za wspaniałe ich przygotowanie! Mała fotorelacja:

Piękne prace innych dziewczyn:
Materiały:

Stolik przy którym pracowałam i moje pudełko, ale o tym póżniej:
Nie wielka część prac konkórsowych:
Byłam na super kursie grubaskowym. Oto wszystkie:
Mój:

Zrobiłam pudełko na wyzwanie recyklingowe iii wygrałam!!!
A co wygrałam?! A takie oto cudeńka:
I jeszcze za inny konkurs nagrode pocieszenia:
Każde dziecie dostało po serduszku:
A, że nie ma mnie na żadnym zdjęciu to:
Dziękuje raz jeszcze za przygotowanie całych warsztatów!

9 komentarzy:

  1. Hi hi dobrze wiedzieć do kogo trafił mój zielony notesik (właśnie się zastanawiałam :)) Cieszę się, że Ci się podobało! Scrapuj scrapuj dziewczyno!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominiko, było mi niezmiernie miło Cie poznać :) I jak to napisała Miraq - scrapuj, bo fantastycznie Ci to wychodzi!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że w końcu do nas dotarłyście i że tak Ci się podobało. :)
    Pięknie scrapujesz, rozwijaj swój talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. To fakt, świetnie Ci wszystko wychodzi. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj było mi bardzo miło Cię poznać.. pozdrowienia od dziangi która siedziała koło Ciebie na "grubaskach":)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dominiko gratuluję, skrapuj kochana i rozwijaj
    niewątpliwy talent.
    Grubaska robiłam pierwszy raz w życiu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś wyróżniona u mnie na blogu do zabawy!
    Zapraszam!
    http://scrap-uje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej! Ale z Ciebie zdolna dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony ślad po sobie. :)