sobota, 12 lutego 2011

Lista marzeń

Witam wszystkich serdecznie! Bardzo się cieszę, że tu zaglądacie i że, zostawiacie komentarze pod moimi pracami, które bardzo motywują do pracy.
Dzisiaj Wam pokażę notes z listą marzeń. Natchneło mnie dzisiaj rano. :) Na początku miał być plan lekcji jako notes (tak wiem, że to by było bez sensu).I doszłam do tego wniosku, że jet to prawda i tak powstał notes z listą marzeń. Jest on niewielki ma ok. 11,5x9,5.
Z perłami w płynie Petal pink nie rozstaje się na krok:
Czas na "wnętrzności":
Teraz "zadek":
Uff! To by było na tyle. Pozdrawiam! :)

5 komentarzy:

  1. Fajna sprawa! Pierwsze też chciałabym mieć..bardzo, drugie marzenie...niespełnione, ale takowe było jak byłam mała, ale może jeszcze coś z tym zrobię;-)) - kupię dzieciom. A za super wyniki w nauce trzymam kciuki bardzo mocno!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. życzę spełnienia wszytskich marzeń...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Ci tych pomysłów na prace! No i oczywiście tego, jakie piękne pracki tworzysz:)

    Lista marzeń wyszła Ci fantastycznie!! A za spełnienie marzeń trzymam kciuki:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulalala no nieźle - na 18tkę pewnie będziesz jedną z lepszych w kraju :)
    Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajniuchny!! :)
    dzięki za komentarz, zapraszam ponownie kiedyś ;)

    taki notesik z marzeniami też swego czasu zrobiłam ;) bylam z niego bardzo zadowolona, ale go... zgubiłam :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony ślad po sobie. :)