piątek, 24 grudnia 2010

Ostatnie

To już będą ostatnie moje świąteczne kartki w tym roku.. trochę będzie mi żal się z nimi zegnać, bo bardzo fajnie się pracuje z tymi świątecznymi materiałami. Ta pierwsza została zrobiona dla mojej pani od przyrody. Nie będę skromna, ale mi się bardzo podoba. Druga już mi tak fajnie nie wyszła i powędrowała do mojej koleżanki z Austrii.




P.S teraz będe już więcej dodawać i scrapować bo jeszcze dziś dostane takie cudo. :D

Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt!

3 komentarze:

  1. Dlaczego druga nie wyszła? Mi się obie bardzo podobają:) Są wspaniałe:)

    Zazdroszczę tego cudaa!

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały prezent więc teraz czekam na jego piękne wykorzystanie!!!! Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piekne karteczki!!!:)rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony ślad po sobie. :)