sobota, 15 stycznia 2011

Notes

Witam serdecznie. :) Dziś zaprezentuje Wam notes z dowcipami, ale nie ze zwykłymi...z książki pt" Koszmarny karolek. Dożarte żarty" Książka jest przefajna,że można się z sikać ze śmiechu! :D Dla tego zrobiłam ten notes na zapisywanie tych najciekawszych. Oto kilka najśmieszniejszych:

Ruda Rebecka: Jak długo można przeżyć bez mózgu?
Koszmarny Karolek: A ile ty masz lat?

Czemu mumia nie ma przyjaciół?
Bo się zamyka w sobie.

Jak potwory nazywają rycerzy?
Konserwy.

Mam nadzieję, że chociaż trochę się pośmialiście. :D

Bardzo dziękuję,za bardzo dużą ilość komentarzy! :)

Mocno ściskam! :*

5 komentarzy:

  1. hehe, "a ile ty masz lat?" dobreee :D
    fajny notesik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny!!!!! a kawały ... prosimy o następną porcję!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli moja bindownica się przydała ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj dobre kawały ..swietny notesik ..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny notesik:)

    ten pierwszy kawał jest świetny! co do książki... też ja kiedyś czytałam, ale w pamięci utkwił mi tylko jeden kawał:) Z gwiazda filmową!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony ślad po sobie. :)