niedziela, 16 stycznia 2011

Przepiśnik

Na przepisy. Jest dość prosty, podoba mi się. Przynajmniej okładka no i może troszeczkę środek. Tył nie za bardzo mi się podoba, bo zabrakło mi tego samego papieru co jest z przodu. Babeczka oczywiście z Wycinanki.
Widać, że dowcipy się podobały więc czas na następną dawkę śmiechu! :) Przypominam ze są z książki pt "Koszmarny Karolek. Dożarte żarty"

Koszmarny Karolek: Wiesz, Rebeko przypominasz mi pewną gwiazdę filmową.
Ruda Rebeka: Taak. A którą?
Koszmarny Karolek: Teletubisia.

Czemu Robin Hood?
Bo mało jadł.

Jak się nazywa owca bez nóg?
Chmurka

Ruda Rebeka: Zawsze mówię to co mam na myśli.
Koszmarny Karolek: Ciekawe. W takim razie dlaczego tyle gadasz?

Idzie gumiś przez las, patrzy a tam podkowa. Odwraca podkowe, a tam koń.

Karolek: Tato, ładnie cię narysowałem?
Tata: Tak. Tylko dlaczego mam zielone włosy?
Karolek: A z kąd miałem wziąć łysą kredkę?




Pozdrawiam i dziękuje za miłe komentarze odnośnie moich prac! :)

5 komentarzy:

  1. przepiśnik jest super! nie wiem, co chcesz od tyłu, przecież dobrze jest :) papiery nie muszą być takie same ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniały - super babeczka i napis.swietne kolory ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjnie Ci wyszedł! No i nie wiem dlaczego Ci się tył nie podoba, bo jak dla mnie wygląda świetnie:) Co do kawałów, to właśnie o ten pierwszy mi chodziło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiśnik wyszedł świetnie, zarówno i przód i tył są rewelacyjne:) Widać że potrafisz sobie poradzić z brakiem odpowiedniej ilości scrapowego papieru, a świadczy to o tym że jesteś bardzo kreatywna:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony ślad po sobie. :)